اسپیکر, تعمیرات JBL

نمایندگی تعمیرات اسپیکر جی بی ال JBL

MESTER PC

مجموعه بزرگ مستر پی سی

تعمیرات اسپیکر JBL مدل FLIP 3

تعویض باطری JBL

باز کردن اسپیکر JBL

سوکت شارژ JBL

اسپیکر jbl در مدل flip 3 در ایران با فروش بسیار خوبی مواجه شده است ، این اسپیکر به دلیل سایز مناسبی که دارد ( کوچکتر از مدل های دیگر ) و صدای با کیفیت و حجم ولوم بالا ( نسبت به سایز در مدل های مشابه دیگر ) برای جوانان و علاقهمندان به موسیقی که دوست دارند در هر مکان و زمان به موزیک گوش دهند بسیار گزینه مناسبی است.

طبیعتاً هر چقدر از یک محصول در بین مردم بیشتر فروخته شود بعد از گذشت زمان خرابی بیشتری در ان دیده میشود ، برای همین امروز تصمیم داریم در مورد تعمیرات و ایرادات رایج این مدل از اسپیکر های JBL کمی اطلاعات مفید به شما بازدید کنندگان سایت مستر پی سی منتقل کنیم .

در اسپیکر JBL FILP3 یکی از اولین نشانه های خرابی ، عدم شارژ شدن مناسب است ، یعنی اینکه با وجود تایم و زمان بسیار طولانی که اسپیکر JBL در شارژ برق است اما به محض جدا شدن از برق خیلی سریع شارژ را از دست میدهد و وقتی شارژ کمی از نصف پایین تر بیاید سریع حجم ولوم صدا نیز کاهش پیدا میکند یا در بعضی زمان ها با کاهش شارژ صدا دچار نویز می شود .

همانطوری هم که در تصاویر بالا مشاهده میفرمایید تمامی ایراداتی که ذکر شد به باطری بر میگردد ( تقریبا موبایل و همه وسایل شارژی مشکل اصلی آنها باطری میباشد ).

این ایراد باید توسط تعمیرکار متخصص برطرف شود.

باطر باید تعویض شود اما دسترسی به باطری سخت است و باید کل اسپیکر باز شود ، اتصالات باز شوند و باطری استاندارد و اورجینال جایگزین باطری خراب شود .

البته در نمایندگی JBL قبل از تعویض ، باطری تست می شود ( تست توسط دستگاه مخصوص انجام میشود ) و شارژ و تخلیه باطری برسی میشود . و بعد در صورت خرابی باطری JBL تعویض می شود.

هزینه تعویض باطری اسپیکرهای JBL با توجه به مدل آن محاسبه می شود ، قیمت باطری از 60 هزار تومان تا 800 هزار تومان میباشد و اجرت تعویض آن نیز با توجه به مدل و زحمت و زمانی که برای تعویض لازم  است از رایگان تا 50 هزار تومان ،  هزینه دارد.

باطری JBL

اسپیکر JBL (محافظ باند )

ابزار تعمیرات الکترونیکی

تماس با ما

آدرس نمایندگی تعمیرات JBL :

شعبه یک : تهران ، میدان صادقیه ، بلوار آیت الله کاشانی ، بین خیابان سلیمی جهرمی و خیابان گلستان شمالی ، مرکز کامپیوتر و موبایل یاران ، طبقه اول واحد 105 فروشگاه مستر پی سی

شماره تماس نمایندگی JBL : تهران : ۰۲۱۴۴۰۷۷۲۷۹
شماره تماس مستقیم :  09122808270 مهندس مجیدی

شعبه دو :

آدرس مستر پی سی کرج : ابتدای جاده مشکین دشت (کرج) ، ابتدای جاده رزکان نو ، مجتمع اکومال Ecomal ، روبروی صندوق هایپراستار

شماره تماس : 09122808270 ( مهندس مجیدی )

یک دیدگاه در “2”

  1. علیپور گفت:

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

    1. pooya گفت:

      خیلی ممنونم از اینکه حس خوبتون رو با ما درمیون گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *